Monday, March 30, 2009

AMARAN: JANGAN MUDAH TERTIPU

Disini aku nak beri amaran dan peringatan kepada rakan².. janganlah kita mudah tertipu dengan pembelian melalui internet.. Kita mesti tahu pembelian bagaimana yg selamat dan yg tidak selamat...

web yg aku syor utk membeli:
-ebay
-lelong

*penipuan tetap boleh berlaku tetapi maklumat penipu boleh diperolehi dari web yg berdaftar itu..

web yg mudah untuk menipu:
-mobile88
-mudah

*kat sini ade orang yg benar² ingin melakukan penjualan dan ada yg cuba utk menipu..dan web ini lebih mudah utk menipu kerana tidak perlu mendaftar..


kat bawah ni aku kasi salinan REPOT POLIS kawan aku yg tertipu..korang bace sendiri..

**klik gambar kalau nak bace repotan kawan aku ni**


p/s: sedap makan hasil tipu orang didunia, di akhirat nanti korang akan terima balasan...amin

No comments:

Post a Comment