Friday, March 20, 2009

PC Fair Kuala Terengganu 2009

Assalammualaikum wbt...
Udah lame aku tak ngepos menda terbaru.. Ini salah satu aktiviti tekini aku, aku jd salesman kat pc fair kuala terengganu baru² ni,. ramai orang datang.. semua nak beli murah².. terima kasih kepada customer yg datang dan beli dari gerai kami..thanks. kat bawah ni ade skit gmbar kenangan..


1-Nadia sales girl di datangkan khas dari ilp...seksi/ser
2-Yie(tokey) ..dia ketua geng...
3-Tak nampak muka, Ra adik tokey...
4-Isang salesman yg tak kenal apa itu monitor...
5-Adi salesman yg selalu mencuci mata...
6-cybertech technology -name kedai/syarikat...



-Mangsa sedang membelek² barang ape nak dibeli...
aku: pilih² mane yg kenang royak kat saye..saye kasi diskaun spesel 99% yg kedai lain x kasi..



-Aku yg kontrol hesem walaupun mata dah xnak buka sbb ngantuk sngat..
aku: sape yg buat ona plak ni suh pakai kemeja plak. pakaian sragam konon..


Penat... 3 hari(khamis, jumaat, sabtu) berturut² aku duk berdiri kat gerai tu menjual barangan komputer. hari last paling penat, time tutup kena angkut barang plak hantar kedai..wah nak tercabut pinggang aku ni..

Tapi at the ending time Yie belanja makan kat kedai mek siam.. mase makan kite orang borak² dan kat situ juga Yie kasi gaji.. dapat la rm150 sorang.. aku dapt rm74 pasal potong harge barang aku amik dari kedai tu..

Aku amik tak banyak. 3 benda yg nampak diperlukan iaitu pendrive 8GB, USB-vakum dan USB-Bluetooth...

Walaupun penat tetapi seronok.. dapat tngok pelbagai ragam manusia yg datang kat situ,..

akhir kata, thanks to all yg sokong kite ni.....


p/s: kantoi ngan mira... habis skill aku nyorok tapi dia nampak.. hehehe

1 comment:

  1. kojoooooooooooo
    tipuuuu akuuu
    waaaaaaaaaaaaaaaaa :((
    aku nk beli tau sesuatu..
    benci btul r...
    org tnye btul2 die main3...

    ReplyDelete