Sunday, April 26, 2009

Aku Kena TAG oleh AMEER

» Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

1)kojoe2kill

2)Team.Real.Blood.Sakka.Inc

3)Lawak Gila

4)Jawatan Kosong Awam

5)Rempit Baik

*aku pilih ikut carian user dalam search engine..ia membantu aku melariskan blog aku ni..har har har...


» Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

kojoe2kill

Team.Real.Blood.Sakka.Inc

Lawak Gila

Jawatan Kosong Awam

Rempit Baik


» Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

method? metok takdok.. cuma aku selit pasal movie, berita, cerita, petua, nasihat, kenangan dan macam² ade...erti kate lain ikut mood aku ler..


» Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

dok tau kehhh.... ni salah satu sumber pendapatan aku ler..


» Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Ameer? blog ameer..yup menarik cantik daboom... aku yg ajar +++favicon labah² gerak tu aku gak yg ajar...itu pun lepas ima ajarkan..hehehee *aku tengah angkat bakul sendiri


» Senaraikan 5 orang yang akan anda tag

1-belum fikir

2-x terlintas lansung

3-hmmm korang rase patot ke tag org?

4-japp tunggu mood..

5-nanti bila aku ade soklan tag sendiri kot baru tag..



*tag tag tagg....arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment