Monday, June 29, 2009

Rayban Wayfarer Olympic Barcelona

Aku hari ni saje nak tayang cermin mata Rayban Wayfarer Olympic Barcelona kepada rakan² bloggers. Spek ni di import dari USA beli menerusi EBAY.

Sape² yg pakai spek ini memang akan merasakan diri mereka "SEMAK"... Nebeng pun ade jugok..hehehehe...

Info Pasal Rayban Wayfarer Olympic Barcelona
  • Frame Wayfarer Olympic Barcelona
  • Cermin G-15
  • Condition : Cat. 10.0 NOS Baru
  • Softcase original disertakanAda Warranty card disertakan tetapi tiada brochure/tag original
  • Harga yang ditawarkan : RM800.00
  • Nak tengok lagi koleksi Rayban sila ke Blog kawan aku
  • --> http://pulloh.blogspot.com

Memandang kan harge nya yg tip top maka aku sekadar pakai dan bergaya orang punye.. ape kes lak nak beli benda ni, baik aku belanje rakan² blogger makan....betul tak??

Tapi ape yg aku boleh kate spek ni memang ade klass tersendiri. orang yg memiliki atau pengumpul rayban mesti dapatkan nye. kerana ini satu kepuasan bagi pengumpul. dan spek ni boleh dikatakan limited edition. Ade orang sanggup bayar RM1000++ untuk dapatkan menda yg unik lagi payah nak dapat ni.


p/s: wehhhhh Pulloh...!!! mu memang peminat setia Rayban...

3 comments: