Saturday, July 11, 2009

Bayaran Dari Google Adsense

Assalammualaikum wbt..,

Hari ni nak aku ceritakan betapa bahgianya aku pabila sampai sepucuk surat dari oversea. memang aku dah lama menunggu surat ini. surat ini adalah daripada Google Adsense. Mengandungi cek atas name aku hasil daripada usaha memantapkan blog aku. dan ini hasilnya...


***klik gambar nak kasi besar***
Gambar di atas adalah surat besertakan cek. wah wah wah.. aku dapat cek bernilai U$D280.23.. kalau ditukarkan kepada duit malaysia jadinye :

Live rates at 2009.07.11 15:04:54 UTC

280.23 USD

=

1,000.70 MYR

United States Dollars
Malaysia Ringgits
1 USD = 3.57099 MYR
1 MYR = 0.280034 USD



wahhhhhhhhhhhh...dah boleh kate banyak.. baru 280.23... kalau 300 = 1000 lebih... kalau 500 dah jadi 1700 lebih... kalau satu juta...!!! aiyakkkkkk....!!!


***klik kasi jelas gambar ni***

ini plak gambar cek google adsense.. pada masa post ni, aku tak pegi cek Deposit lagi cek aku ni. aku nak gi esok. so aku kasi hitam mane aku rase penting. mane tahu kot korang print plak cek ni. hahahahaa...

ape aku nak buat dengan duit hasil iklan dari adsense ni? korang setuju tak kalau aku beli henphone baru. tak pun aku beli laptop.. hmmm hmmm...


p/s: Jom pikirkan ape yang patut aku buat dengan duit adsense ni...

p/s/s: Cara buat Adsense --> http://malaydilemma.com/

4 comments:

  1. wah.. kaya nya. tlg la click nuffnang sy klu kesian kt sy.. ekeke.
    btw..
    goole adsensse ni kn byr kan nk beli domain nya kan?
    sy br ke try nuffnang.. haa3

    ReplyDelete
  2. takperlu domain... blogspot pun buleh pakai..

    ReplyDelete
  3. waaaa......memang byak nyer pun....aku sendiri pun teringin macam kau jo....live must be go on!!

    ReplyDelete
  4. Saya pun ada dapat cek mcm ni dari google...macam mana cara nak claim cek dari google ni?

    ReplyDelete