Tuesday, July 7, 2009

Jom Main --> Fantasy Pemier League

Jom Main --> Fantasy Pemier League <-- klik utk join

Aku suke sangat main EPL fantasy... dengan adenya game online ni maka aku tanpa segan silu aku dapat mengenali player Liga Enggris ni... bukan sorang dua tapi boleh dikatakan setiap star dalam club mereka aku ingat name...


kenapa mesti main game ni?
Sebab ianya best.. dapat menguji kita jadi seorang manager yg berjaya.. stakat aku main aku cuma berada di no2 aje... belum kesampaian utuk menjadi juara liga..

ia sungguh mencabar bila time kite pilih player yg bersesuaian dan mengikut duit yg dikasikan.. starting game kite diberi 100 juta..dalam game ni dia tulis 100 je.. juta tu aku tambah..

tobak macam real game ni.. REAL laa pasal point dikira ikut player sebenar..dan game yg sebenar...


Macam mane main game ni??
-daftar dulu..
-kite buleh pilih max 3 player setiap club English Premier League(EPL)..
-di beri duit sebanyak 100... kena pandai beli player..
-setiap hari sabtu game bermula..(real punye bola dlm tv main) maka point player dikira..
-player diberi point ikut live punye game.
-defend jaring gol dpt 6 point, midfield dan stiker jaring gol dpt 3 point.
-pemain yg kita jadikan dia captain, pointnya di darab 2.
-korang buka http://fantasy.premierleague.com/ pastu bace sendiri syarat dan dan cara main.
-utuk season 2009/2010 ni game akan mula pada 15 ogos..so daftar la cepat.. semolek nya bulan ogos tu korang stat daftar dan susun pilih player..


**click pada gambar baru gambar jadi besar
Gambar atas ni adalah team aku season 2008/09... aku berada pada nomo 2 dlm liga... kalau korang tengok dalam gabar tu aku letak nomo...


Penerangan dari gambar ikut nombor:
1-name team kite create
2-jersey team kite
3-name manager
4-Point mingguan
5-captain (kena pandai pilih cap. pasal point cap. di darab 2)
6-name liga yg kita join(liga ni create sendiri/join liga orang lain)
7-kedudukan ranking kita dalam liga
8-info player(kuning-player maybe x main, merah- koperm x main)
9-player simpanan
10-team value starting 100(team aku naik harga jadi 106.2)
*- club pilihan kite (aku nye rahsieeer)


Jadual Perlawanan Season 2009/10

p/s: ape yg penting korang selalukan update player.. baru dapat point tinggi.. dan kalau anda top ranking dalam dunia anda mungkin dpt hadiah tiket, jersey dan mcm² lagi.. Jom main ape tunggu lagi...

+p/s: bila liga malaysia nak buat game fantasy nih???

4 comments:

  1. kasi code!!
    hahahah..kite lawan!!
    kite tentang!!
    tahun 3030 pun blom tentu msia ade fantasy futball bro

    ReplyDelete
  2. lupe code league... nanti bila imnesia aku hilang ko orang pertama aku kasi... season 2009 ade daam 52 orang dlm league aku... boleh ke ko duduki ranking top 5? kehheee..

    ReplyDelete
  3. x suka bola..
    tp suka sorak bila bola goal..
    hahahha

    ReplyDelete
  4. try main skali mesti nak lagi...nak lagi...nak lagi.. lagi nak...lagi nak...

    ReplyDelete