Monday, January 19, 2009

Certificate aku

assalammualaikum..

hari ni tak tau ape nak buat..so aku post je sijil2 aku..
hehehe..


belah kiri sijil dale carnegie dan yg kanan tu sijil aku praktikal kat MAIDAM.


gambar ni plak..
kiri- sijil linux
kanan- sijil ms'office speciallist...
laku lagi ke sijil2 ni???


ini antara latest sijil aku dapat..
kalau nak tau, inilah sijil SCJP1.5...
hasil kursus kat jasper dungun..
wow..java programmer aku ni rupenye..


ini gambar last skali...
dari kanan; ijazah system maklumat dr unitar..
dan yg kiri tu transkrip nye...

*dengan sijil2 ni diharapkan membantu aku untuk dpt pekerjaan yg lebih elok..

p/s: kalau tuan-tuan, puan-puan manager, pegawai kerajaan, bos-bos...mane2 kompany yg bace posting ni... agar terbukalah hati anda utuk amik saya bekerja dengan kompeni anda.. amin..!

No comments:

Post a Comment