Sunday, January 18, 2009

ScreenShot Phone aku Nokia 5800 Express Music

Assalammualaikum...,

Hai, bertemu kita lagi dalam blog ku blog mu jua..
hari ni saya nak bincangkan topic tentang ScreenShot Phone aku..
kat bawah ni adee 4 gmbar screenshot..


ini screenshot muka depan tepun aku..
aku gune themes kaler ungu.. gile comel lote wa cakap sama lu..
kat screen tu ade icon calendar, msg, profil dan themes..
dan tak lupe gambar budak tak malu tu.. yg tu aku gune software..
ini gmbar jd tak nmpak ape budak tu buat.. tapi kat henset aku ni budak tu
menari-nari.. hish tak malu betul.. dah la telanjang...


gambar ni plak menunjukan applikasi dalam menunya..
banyak gak benda best..
wifi pun ade.. arghhhhhhhh kata kan lah....


ini lak folder gamerz...
aku dah install banyak game..
aku sejak gune henpon nokia, aku mula belajar mengenai software yg di guna..
tepun nokia banyak guna software symbian dan java..
jadi takde masalah untk dapatkan installer game bagi hset nokia.
kena plak nokia 5800 Express Music ni menggunakan symbian
series 60 version 5.. kalau series 60 memang mudah nak masuk new sofware.


kat gambar ni plak ade lah dalam folder software...
tak banyak software baru aku install.. dalam proses pencarian lagi..
tengok dari tajuk software pun korang mesti dah tahu ape kegunaannya..

*kalau nak tau, aku tak pakai tepun utk tepun,sms,mms, browse, camera atau video.. aku gune phone aku sbg platfom perniagaan.. korang tahu aku jual ape?
aku urusniaga software dan game.. bluetooth je pahtu install.. rm30-60 kopem dpt.. kena plak org kmpung aku pakai henset canggih tapi tuannye tak canggih, lagi ler best aku berniaga...

p/s: bukan nokia je, motorola, samsung dan semua bangsa tepun pun aku buleh cari sofware nye.. insyaallah.

p/s: budak-budak jasper nak software? aku kasi pree je... hehe

1 comment:

  1. fuyoooo...
    menege ek??
    ok smpai bile tuk twaran free dak2 jasper??
    hahahaa...
    smpai bile2 la ek??
    haha

    ReplyDelete