Wednesday, January 14, 2009

My PC

asSalammualaikum wbt...,

Disini aku mengepostkan gambar PC aku kat umah.
PC ni aku beli mase aku stady kat UNITAR KB..
beli pada awal tahun 2007...
Banyk jasa dan sentimentel value antara aku dengan PC ni..


Gambar ni aku amik bahgian belah kanan dimana mouse berada...
*dalam botol 100plus tu ade duit, itulah tabung duit aku...
*aku guna mouse 'SUN' ori beb...
*kat sebelah mouse tu bertimbun buku aku.. bacenye pada muka surat 1-10 shj.
*tengok baik2 kat seblah tabung duit ade kotak, atas nya ada 2 kotak kayu berisi pen.. dapat hadiah mase program 'Dale Carnegie Generation Next'
*Acer LCD monitor aku beli nga kawan rm300(skrg mybe lagi murah).


Dibahgian gambar ini plak ialah isi dalam PC aku..
PC aku ni aku beli skatih-skatih(satu persatu)..
pastu dengan kepakaran(wak bijok) aku pasang sendiri..
senang je bila kita selalu eksesais..


Ini full view off PC aku..
Berserabut...hahahaa... casing CPU tu sengaja aku buka..
kasi angin masuk.. kesian dia panas..

Specifik PC aku:
*motherboard intel(lupe model siri number)..
*precessor pentium 4 3.00Ghz..
*DDR2 512RAM (aku gune 2 ram 512mb = 1GB)..
*Grapikcard 256MB ntah ape brand...hahaha
*window xp cracked service pack(dah digondan oleh hacker)
*Game: NFSundercover, GuitarHeroes3, RedAlert3, monopoli dan bnyk lg..

hehehe..

p/s: dah kerja nanti aku nak beli dan build PC baru.. skrg dah kuar processcor i7 harga dalam rm3000...wah wah wah.. tak sabor aku nak mengecapinya..

No comments:

Post a Comment